Çarşamba, Mart 25, 2015

Saklambaç ve Rus Ruleti


Sen, içime doğurdum ışıklı bebek
Gömdüğüm anılarım
Görmediğim atalarım
Kökü gökyüzünü gören çiçek
İçine doğduğum kuyu
Ve içimden çıkardığım karanlık döşek

Sen, beni tane tane damıtan elek
Beynimin örümcek ağı
Ve beynimdeki örümcek
İçine düştüğüm kuyu
Balına vurulduğum zehirli petek
Şehrimin istilacısı
-Son kalemin kurtaranı?
Selam!  ben Rapunzelin saçsızı :)
Başka başka masallarda
Uzattığım saçlarımla
Boğulmuştum hep

Saklambaçtaki yerine ulaşana dek
İçine düştüğüm oyun
Dünümü bulduğum yanım
Sonu sen olan
Müthiş bir galibiyet
Ben ki tüm oyunlarımda hilesizdim hep


Gök ile yer, sağ ile sol, son ile baş
Görüş alanım sınır tanımaz
Uçar uçar uçardı hep içimde
Oyuncu  bir kelebek
Ben ki körebede dahi
Seni görebilerek
Konup konup dallarına
Uçuşurdum hep
Oyunlar tükendi mi mızıkçı bebek?
ve bir ekim yaşadığım ilk mağlubiyet..
Rus ruletinde yenildiğim
Tuhaf  bir felek

-saklambaçta bulduğum-
-körebede gördüğüm-
- sobelediğim- güldüğüm-
Her yer sessiz, her yer karanlık
Çocuklar sustu
Nerde zilleri kapıların
Neden aynaları kararttın
Ne vardı ikimiz de yenilseydik
Rus ruletinde ?


Hiç yorum yok: