Cuma, Kasım 28, 2014

Bugün Adım İsmail


Bugün adım  İsmail,

Caniler, özgür
Suçlular, muaf
Diyetler, ödenmiş
Ve günahlar silinmiş
Kanım ondan kutsanmış
Katlim bu yüzden vacip
Yaşım pervasızca  akıtılabilir
Ki katilim cennetlerle müjdelenmiş

Ve serilmiş önünüze
Boyayın kırmızıya
Beyazını boynumun
Her bir dudak izini
Tırnaklarıyla soyun
Sevdiğimin elinin
Bu vahşet hepinize
Helal edilmiş

Ah benim yaşlarımla yıkanacakmis siyahlar
Masumiyet, deliğinden boyle çıkacak
Nefesim haram, gülüşüm lanetli
Bu yüzden iyi diye ilan edilmiş
Öpülen boynumdaki bıçak darbesi

Tenimden tek tek silinecektir eller
Geri mi alınacak öpüşler ?
Ah nasıl kazinir ki dokunuş?
Derim mi soyulacak bu yüzden?
Benimle mi silinecek anılar,
Benimle mi değişecek kaderler,
Boyle mi affolunur gunahlar,
Ya benim icimdeki kederler ?


Benim canım dirilere feda edilip
Benimle gömülecek hevesler
Kanimda dolaşıyor anılar
Dilimde bir tat, tenimde bir koku
Hepsi tek tek kazınacak!
Hepsi geri alınacak!
Bu dirilik, bu tazelik, bu nefes
Bu coşku, bu ateş ve bu heves
Eyvah ! "Masumları" bozacak
Olmeli ve ölecek.

-------------------------

Benim adım İsmail.
Leyla değil.
Aslı değil.
İsmail.
Senin gerçek adın neydi İbrahim ?
Öldükten sonra öğrendim.
İbrahim olmadığını...
Ne komik.




1 yorum:

Adsız dedi ki...

senin adın bugün ismail. dün leyla. belki yarın hürrem. bir diğer gün yusuf. her ne olursa olsun... senin adın her daim, ateşli ve kahramanca isim olacak.